Vyber si prácu
v UNIQA GSC

DOTAZNÍK

Miesto práce

Nitra, Slovakia

Pracovný pomer

full-time

Termín nástupu

dohodou

Job description, responsibilities and duties

– Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
– Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
– In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
– Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
– In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
– Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
– Informs the management about major incidents
– Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
– Is part of process optimization in all incident handling processes

Basic wage component (gross) and other rewards

od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúseností, úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu

Employee perks, benefits

– UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii centier zdieľaných služieb
– Flexibilný pracovný čas
– Uvítací balíček pre nového zamestnanca
– Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
– Darčekové poukážky
– Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
– Garantovaný 13. plat
– 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických výsledkov spoločnosti
– Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
– Podpora odborného vzdelávania
– Celoročné úrazové zdravotné poistenie
– Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, letná slávnosť, športový deň, výlety
– Rôzne športové aktivity
– Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších benefitov

Information about the selection process

Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., ktoré sa nachádzajú na našej webstránke.
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov

Candidates with education suit the position

Education

  • Secondary with school-leaving examination
  • University education (Bachelor's degree)
  • University education (Master's degree)

Language skills

English - Intermediate (B1) andGerman - Intermediate (B1)

Other skills and prerequisites

– Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
– Service Desk software knowledge preferable

Driving licence

B

 

 

Reagovať na pracovnú ponuku

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

Adresa

Insurance, except compulsory social security
Palárikova 3, 949 01 Palárikova 3

Ičo

34 145 311
zapísaná v OR OS Nitra, odd Sro, vložka č. 2468/N

Reagovať na pracovnú ponuku

IT Helpdesk